הקפה שמשנה את כללי המשחק

1174 צפיות

כמה פעמים ביום יום התחשק לכם משקה שיצליח גם לענג אתכם וגם לעורר אתכם ולחזק אתכם להמשך היום? אין ספק כי קפה שחור חזק מצליח לעשות את העבודה ולמלא אחר רצונותיכם אך איזה מבין כלל סוגי הקפה הכי נכון לכם ללגום? תשובה זו היא עניין של טעם וריח אלא אם אתם בוחרים במשקה קפה שחור טורקי ויותר אשר לגביו קיים קונצנזוס וכל אדם אשר לגם בעברו את המשקה ידע לומר כי אין לו מתחרה. קפה שחור מהביל הוא משקה אהוב על כל המינים בכל המגזרים ומכל העדות והזרמים. אם נהוג היה לשייך בעבר את הקפה השחור לפועלי בניין, הרי שכיום הקפה מצויי בין כל המגזרים.

כיצד מכינים קפה שחור

קפה שחור נקרא גם בשמו השני קפה בוץ. שואלים מדוע? כנראה בשל העובדה שהקפה שוקע וקרקעית הכוס הופכת למשקע בוצי. בכדי להכין קפה שחור חזק, יש לעשות זאת בדרך המסורתית. קחו לעצמכם פינג’ן או סיר קטן ומזגו לתוכו מים בטמפרטורת החדר כמספר הכוסות אותם אתם רוצים להכין. לאחר שהמים רותחים מעט, הכניסו את הקפה (כשתי כפיות גדושות לכל כוס קפה) וערבבו מבלי לעצור. מעט לפני שהקפה רותח, צקו את הסוכר אל התוכן בהתאם למתיקות המועדפת עליכם וערבבו. בשלב זה אפשרו למים לרתוח ולגלוש ובמיומנות כפו את הגז רגע לפני שהמים גולשים אל מחוץ לפינג’ן או הסיר. מזגו קפה שחור טורקי ויותר אל כוסות השתייה, אם יש צורך המתינו מספר דקות עד שהקפה יצנח אל קרקעית הכוס ושתו לרוויה ובהנאה את התוצרת המופלאה.

היכן רוכשים קפה שחור

קפה שחור חזק ניתן לרכוש ברכל הרשתות השיווק השונות הקיימות. בין אם אתם מחפשים קפה שחור טורקי ויותר ובין אם אתם מחפשים קפה שחור מתוצרת אחרת, סביר שבסופר השכונתי שלכם אתם יכולים למצוא את מבוקשכם ואף יותר מכך. רשתות השיווק מציעות לצרכן סוגים שונים של קפה שחור, אחדים של חברות מוכרות ואחרים מחברות לא ממותגות. בכדי שתוכלו ליהנות מהקפה אותו אתם רוכשים, רצוי שתכירו את טעמו ואת איכותו. אין ספק כי אתם יכולים לרכוש מספר סוגי קפה עד שתכירו ותמצאו את האחד אותו אתם אוהבים אך כדאי להתחיל ולרכוש קפה מומלץ, כך תחסכו לעצמכם כמה שקלים ועוגמת נפש לחך, המצפה לטעם אנין מהקפה אותו אתם יוצקים לפיכם. וכן, מים חמים, כוס קטנה, זה אכן המתכון הטוב ביותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
טיפים לרכישת ציוד מטבחים מקצועי
הקפה שמשנה את כללי המשחק