הכנת הגינה הביתית לקראת בילוי בקיץ

600 צפיות

הגינה היא מקום נפלא לבלות בו בארצנו. בארץ כמו שלנו בה במרבית הימים השמש זורחת, הגינה היא מקום מצויין לשבת בו, לנשום קצת אויר צח, לבלות זמן איכות משפחתי רגוע יותר או פחות (תלוי גם בגיל הילדים), לשחק, לקרוא וכמובן גם לאכול. עם זאת, על מנת שהגינה תהיה מקום אטרקטיבי גם לימות הקיץ החמים והלחים כדאי להכין אותה לכך. ממש כפי שנכין רכבנו לחורף, כך גם נכין גינתנו לקיץ. למה כדאי לשים לב ואיך להתכונן?

הצללה- להשמר מהשמש הקופחת

במיוחד בקיץ השמש היא קופחת ומעיקה חלק גדול משעות היום ולכן מומלץ לדאוג להצללה. בחורף אפשר להסתדר גם בלעדיה. בקיץ, לעומת זאת, על מנת לא להיות מוגבלים בשעות, היא חיונית. ישנם סוגים שונים של הצללות שבהתקנתם יש להשקיע יותר או פחות. מתקן מושקע אך כזה שנותן גם מראה יוקרתי ומיוחד לגינה הוא הפרגולה. לפרגולה ישנן תקנות באשר לאופן בנייתן אותן צריך לבדוק מול העיריה. ניתן לבנות אותה מאלומיניום או עץ כשלכל אחד יתרונות וחסרונות. ניתן להסתפק בשמשיה גדולה ורחבה אך זו תכסה שטח קטן יחסית. ישנם גם סוככים הנפתחים ונסגרים בלחיצת כפתור. הכל לפי בחירתכם.

ארוחה בגינה- כיף ענק

אין כמו בילוי בגינה הכולל גם ארוחה, וארוחה אצלנו, במיוחד ארוחת צהריים היא כמובן ה”על האש”. דאגו שיהיה לכם גריל גז המתאים בגודלו לכמות האנשים שאוכלים בדרך כלל. כדאי שיהיה אף מעט גדול יותר כאשר אתם רוצים להזמין אורחים. על מנת לדעת שקניתם אחד איכותי יש לבדוק מספר דברים: הוא צריך להיות עשוי כולו נירוסטה ולא בעל מכסה פח, האש, ממש כמו בכיריים בבית צריכה להיות כחולה- כך יודעים שהגז מתחמם כפי שצריך, קנו גריל גז בעל רשת גדולה מספיק לצליה, מגירות אליהן נאסף השומן על מנת שלא ישרף וידבק, העוצמה צריכה להיות גבוהה והמחיר- בלי להתפשר על כל אלה, צריך להיות עדיין סביר. עצה נוספת שאינה קשורה לגריל- השאירו אוכל לצולה הבשר…

מקום לשבת

היום חלק גדול מהגינות מעוצבות כך ששטח לא קטן הוא מרוצף ונוח לישיבה. כדאי לדאוג למערכת ישיבה- שולחן ומספר כסאות העשויים מחומר המתאים לתנאי מזג האויר המשתנים. הם יכולים להיות עשויים פלסטיק, אלומיניום לקבלת מראה מתוחכם ונקי יותר או ראטן הנותן לגינה מראה כפרי ואוורירי יותר. בקיץ ניתן להוציא גם כריות או פופים ולארגן פינת זולה למופת.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
קידום אתרים
הכנת הגינה הביתית לקראת בילוי בקיץ