הדרך אל החיוך המושלם

686 צפיות

אחד הדברים הראשונים שאנחנו מציגים לעולם הוא החיוך שלנו. ככל שהחיוך יפה יותר הרושם הראשוני שנעביר יהיה נעים יותר. בעוד שבעבר נהגו לתפוס את מראה החיוך והשיניים כגזירת גורל שנולדים עמה, היום ידוע לכל שניתן לעשות הרבה מאד לשיפור מראה השיניים ויצירת חיוך מושלם. מעבר לבריאות השיניים וטיפולים שוטפים קיים עולם שלם של אסתטיקה דנטלית אשר כדאי להכירו באם אינכם מרוצים ממראה החיוך שלכם. טיפולי שיניים אסתטיים מתחילים בבדיקה והתייעצות עם מומחה לנושא. אין דרך אחת ונכונה עבור כל האנשים, וכשם שיש לכל אדם מראה יחיד ומיוחד, כך המסלול שלך אל החיוך המושלם ייחודי רק לך. לחיוך המושלם פרמטרים שונים ומדוקדקים, אבל בראש ובראשונה צריך להתייחס למצב השיניים שלך ולתפור את הטיפול סביבו.

מטפלים בהכל ומבטיחים חיוך מושלם

כאשר המטרה היא השגת חיוך צחור יותר ניתן לשקול טיפול של הלבנת שיניים. מדובר בטיפול פשוט, לא חודרני ויחסית אין מדובר בתהליך יקר. כאשר השיניים הצהיבו בעקבות עישון, חוסר טיפול או כל סיבה אחרת זהו פתרון אופטימאלי. ובכל זאת יש להיוועץ עם מומחה שכן במצב שבו יש כתרים ובהתאם לאיכות האמייל בשן יש להתאים את הטיפול כדי שלא ייגרם נזק אסתטי או חמור מכך.

השיניים שבורות, שחוקות או מרוחקות זו מזו? יתכן מאוד שהפתרון הנכון עבורכם הוא ציפוי חרסינה לשיניים אשר ישפר את החיוך שלכם מן הקצה אל הקצה. בניגוד לכתרי חרסינה אשר דורשים הסרת חומר שן רב למדי, הציפויים העדינים מונחים על השן ומעניקים שיפור דרמטי אך לא חודרני. ציפויים אלה מתאימים גם במצבים בהם לא ניתן להלבין את השן בעזרת טיפולי הלבנה רגילים. ניתן להשתמש בציפויים הללו בצורה מתוחכמת אפילו כתחליף ליישור שיניים. מראה החניכיים משפיע אף הוא על איכות החיוך שלכם ועל יופיו. חניכיים נסוגות, מודלקות, כהות, חשופות מדי – כל אלו ניתנים לטיפול ולשיפור בעולם רפואת האסתטיקה הדנטלית. מאליו יובן שמומחה לתחום מסוגל לעסוק גם בהשתלות שיניים, הוספת שיניים חסרות, הנחת כתרי חרסינה ובכל היבט של טיפולי השיניים אשר יובילו אותך אל החיוך המושלם שלך.

כאשר אתם בוחרים את המומחה אשר יבצע את טיפולי שיניים אסתטיים (ביניהם גם ציפוי חרסינה לשיניים) חשוב מאד לבחור ברופא מן השורה הראשונה. שיניים שטופלו בצורה רשלנית או חובבנית לא ייראו יפה לטווח הארוך. רופא מומחה ידע להתאים את הטיפול למצב הפרטני שלך, ולדאוג לבריאות השיניים תוך כדי שהוא מטפל במראה שלהן. בהקשר של רפואת שיניים דנטלית אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
האזנות סתר ובדיקות האזנה
הדרך אל החיוך המושלם