דיווח שעות עבודה באמצעות הסלולאר

822 צפיות

בחברות רבות ובעסקים שונים יש מטלות אותם מבצעים בתוך מתחמי החברה או העסק ויש אחרות שמתבצעות בשטח ובמקומות אחרים. אנשי מכירות, אנשי ביצוע, מנהלי עבודה הם דוגמאות לאנשי שטח. בחברות הייטק רבות נוטים עובדים רבים, בעידוד מעסיקיהם, לבצע עבודה מהבית. הדבר חוסך שעות של נסיעות בדרכים, נוח מאוד וגורם לניצול הזמן הפנוי של כל עובד. אחת הבעיות איתם מתמודדים המעסיקים הוא המעקב אחרי שעות העבודה בפועל של עובדים אלו. העולם הטכנולוגי המתקדם מציע פתרונות מודרניים דוגמת אפליקציית שעון נוכחות בסלולאר.
דיווח באמצעות אפליקציה לשעות עבודה אנדרואיד טוב למועסק ולמעסיק כאחד. למעסיק הוא נותן פתרונות נוחים למעקב, שמוביל להכנת משכורת מסודרת. כאשר מכינים משכורת יש חשיבות לדיווח על שעות נוספות, הוצאות נסיעה, דמי אשל ועוד. יש חשיבות למקרים של, חלילה, תאונות עבודה או דרכים ועוד. כך ניתן למסגר את שעות העבודה המדויקות של העובד. מאותן סיבות, ואחרות נוספות, כדאי לעובד לדווח בצורה מדויקת על תחילת העבודה וסיומה. כל הרישום מתועד ויכול להיות מוצג בעת התדיינויות, בעת מחלוקות, או בכל עת אחרת.
השקעה בשעון נוכחות איכותי
אפליקציה לשעות עבודה של אנדרואיד קלה לתפעול ונתמכת על ידי טלפונים חכמים רבים, כך, שאין בעיה להורידה מחנות האפליקציות של גוגל או אפל. ניתן לסנכרן אותה עם מערכת חישובי השכר ומשאבי האנוש של העסק או הארגון. שעון נוכחות זה יכול לבצע עוד שורה של משימות והודעות כגון: דיווח היעדרות, הודעה על הגעה למקום מסוים ועזיבתו, דיווח על מספר פגישות לאותו היום ועוד. כמו כן, ניתן למקם את מקום הפגישות ולזהותם על פי הדיווח הנמסר. לכל המידע הזה יש חשיבות שחורגת מהדיווח על הנוכחות. כל ארגון יכול להיעזר בדיווח כזה כאשר הוא קובע מדיניות הפעלת עובדים במחלקות השונות.
כאשר בית עסק צריך להחליט על בחירת שעון עובדים מבוסס אפליקציית סלולאר הוא חייב לבחור שעון נוכחות אמין שיכול לשרת את העסק שלו בצורה טובה לאורך זמן. שעון נוכחות מודרני מאפשר דיווח דרך האינטרנט באמצעות נייד או באמצעות טלפון קווי. ברור שהוא חייב להיות מסונכרן עם מערכות שונות בארגון, וכך, יוכל המעסיק לקבל נתונים על מצבת כוח האדם בזמן אמת ונתונים נוספים. יש חשיבות לבחירת שעון נוכחות כזה שמשווק על ידי חברה שיכולה לתת תמיכה בכל נקודת זמן. ההשקעה בשעון נוכחות כזה מוכיחה עצמה מרגע הפעלתו.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
היתרונות של חימום תת רצפתי
דיווח שעות עבודה באמצעות הסלולאר