בוקר טעים ובריא יותר

1414 צפיות

ארוחת בוקר, הנחשבת לארוחה החשובה ביותר לאורך היום, מיועדת בראש ובראשונה לצרכי מילוי מאגרי הגלוקוז בגופינו, וזאת לאחר צום הגוף במהלך שנת הלילה. היתרונות הבריאותיים הנלווים לקיומה של ארוחת הבוקר כוללים בין היתר: מניעת מחלות ובעיות מעיים, הזנת מצבורי האנרגיה במינרלים וויטמינים שונים המסייעים לגופנו להתמודד עם מחלות שונות ועוד.

לכל אילו מביניכם הנוהגים לדלג על ארוחת הבוקר ולתרץ זאת באילוצי זמן, ריכזנו עבורכם מספר מתכונים לארוחת בוקר. מתכונים אלו הינם מתכוני בריאות לבוקר נמרץ ואיכותי יותר, והכנתם איננה נמשכת מעבר למספר דקות בודדות.

חביתת מאפינס עם קווקר

במקום לטגן את החביתה שלכם, אנו ממליצים לכם לאפות אותה בתבנית שקעים המיועדת לאפיית מאפינס. לצורך הכנת המתכון הצטיידו במצרכים הבאים: 2 ביצים במידה XL, תבנית שקעים, כף שמן זית, כפית פלפל שחור, חצי כפית מלח, כף קוואקר. אופן ההכנה: טרפו את הביצים ביחד עם המלח, הפלפל והקוואקר, שמנו את תבנית השקעים בשמן זית והעבירו את התערובת לתוך השקעים בתבנית. הכניסו לתנור ואפו בחום בינוני למשך מספר דקות, והרי לכם חביתת מאפינס עם קוואקר. לשדרוג הארוחה מומלץ לאפות את המאפינס חביתה שמעליו ירק אהוב עליכם: פלפל אדום, בצל ירוק, עשבי תיבול, קישוא, פטריות, תירס וכדומה.

פריטטה קישואים עם קווקר

 

מתכון בריאות נוסף לבוקר הוא מתכון פריטטה קישואים עם קווקר ותוספות שונות בהתאם להעדפות הטעם שלכם. לצורך הכנת המתכון עליו אנו ממליצים הצטיידו ב: תבנית אפייה מרובעת, 3 ביצים בגודל L, קישוא בינוני, רבע כפית פפריקה מתוקה, פלפל ומלח לפי הטעם, כף קוואר. בנוסף, ניתן להוסיף עגבניות שרי וגבינה בולגרית או סוגי גבינה וירקות אחרים בהתאם לטעמכם האישי. שלבי ההכנה: גרדו את הקישוא בעזרת מגדרת (פומפייה), במקביל, טרפו את הביצים והכניסו לתערובת את הקווקר, הפפריקה, המלח, הפלפל והקישוא המגורד. שמנו את תבנית האפייה (רצוי במעט שמן זית), ולאחר מכן העבירו את תערובת הביצים לתוכה. בשלב זה ניתן לפזר את הירקות והגבינה המועדת עליכם ולאפות במשך כ-20 דקות בחום של 200 מעלות. בתיאבון…

מתכוני בריאות לבוקר יאפשרו גם לכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים לארוחת בוקר מזינה ומשביעה. אספו לעצמכם מספר מתכונים לארוחת בוקר, רכזו אותם בתוך מארז נחמד והציבו אותם על משטח העבודה במטבח. מדי בוקר גשו למארז, שלפו מתכון מהיר וקל להכנה והתענגו על ארוחת בריאות לתחילתו של יום מלא אנרגיה ומצב רוח טוב!

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
שלבו קוואקר בארוחות השונות
בוקר טעים ובריא יותר