בוחרים הרצאות מרתקות

865 צפיות

העשור האחרון הביא עמו את הטכנולוגיות החדשניות, הרשתות השיתופיות, החדשנות הארגונית עסקית ואיתם את התפתחותם של מיזמים מסחרים בתחומים שונים ועוד. כיוון שכל אחד מעוניין להיות חלק מההצלחה ורוב האנשים הבינו שעל מנת להצליח צריך לצעוד בנעליהם של המצליחנים, רבים נרשמים אל סדנאות, הרצאות ומפגשים עם נעם מנלה, צמרת פירסט ומרצים נוספים מהשורה הראשונה שמספרים על החוויות שלהם ומשתפים בתכנים מעשירים.

 

הרצאות לאירועים שונים – מתכננים חכם

טרם ההחלטה האם לבחור במרצה זה או אחר חשוב להבין במה מעוניינים ולאפיין את אותו אירוע אותו מעוניינים לערוך. הדבר הראשון אותו יש לקחת בחשבון הוא נושא הכנס או סוג האירוע, שכן ההרצאות צריכות להתאים לאותו אירוע ומוזמניו. לאחר מכן חשוב להחליט מה תהיה כמות המוזמנים (יש הרצאות שמיועדות לעשרות אנשים, הרצאות שמיועדות לכמה מאות ויש גם הרצאות שמיועדות לכמות של אלפים). הצעד הבא יהיה להחליט מהם תחומי ההרצאה שיכולים לעניין את המוזמנים, (האם אלו יעדיפו הרצאות הקשורות לחדשנות, יצירתיות ויזמות או האם מעוניינים בהרצאה הקשורה לנושא המיזמים המסחריים, תחום  החדשנות העסקית, תחום הרשתות השיתופיות ועוד. לאחר שרשמתם מהו סוג האירוע, מה כמות האורחים המוזמנים אליו ומהו התחום הרלוונטי עבורם, כל שתצטרכו לרשום הוא את התאריך של האירוע וזאת על מנת שהמרצים הרלוונטיים, כמו למשל נעם מנלה ,צמרת פירסט ועוד רבים וטובים יוכלו לעדכן באם הם יוכלו להרצות באירוע הנערך באותו תאריך.

 

השלב האחרון יהיה מורכב מבחירת המרצה הרלוונטי לאירוע או לערב המיוחד שלכם, שליחת טופס לקבלת הצעת מחיר וקיבוע הדברים. נכון להיום היצע המרצים, המנחים והסדנאות הוא גדול ולכן ככל שתהיו מדויקים כך גם תוכלו לבחור באותן הרצאות שיעניינו את קהל המוזמנים.  באם האירוע הינו כנס חברה, חשוב שתקפידו לבחור גם מנחה (בנוסף אל מרצה), שיקח על עצמו את הנחיית הכנס מתחילתו עד סופו וידע כיצד לרתק את הקהל תוך שהוא מחבר בין חלקיו השונים של הכנס. נכון להיום יש מנחים בעלי ניסיון רב בהנחיית אירועים שונים ובדרך כלל אותה חברה שמעמידה לרשות הצרכנים הרצאות בתחומים שונים מאת מרצים מובילים בתחומם מציע גם את שירותיהם של מנחים מובילים.

 

לסיכום, נכון להיום יש פלטפורמה המציעה לסקטור העסקי ולמגזר הפרטי את האפשרות לשמוע הרצאות מרתקות ומועילות מאת מרצים מובילים, כמו למשל הרצאותיה של צמרת פירסט המבוקשות בכל רחבי העולם והרצאותיו המרתקות של נעם מנלה אודות הקוד היצירתי ועוד. כעת, כל שנותר הוא להגיע להחלטה באשר להרצאה המתאימה לכם ולבקש הצעת מחיר. בהצלחה ובהנאה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בחירת חולצות טריקו לבית ספר אונליין
בוחרים הרצאות מרתקות