בואו לגלות את סודות האוכל בסדנאות הבישול

849 צפיות

תחום האוכל והקולינריות מתפתחים בקצב מהיר שקשה לעקוב אחריו ולכיוונים שונים. שינויים אלו תורמים לתחום המטבחים וכן, לשפים רבים שמשתפרים ומתמקצעים בעקבות שינויים אלו.

עם כל השינויים בתחום האוכל התפתחו גם לימודי הבישול השונים בכל המחלקות במטבח. לימודי בישול מתבצעים בכמה דרכים וכוללים את כל עולם הבישול החל מלמדים לחובבנים, שפים מתחילים, קונדיטוריה, בישול לקרירה ועוד.  סדנאות ולימודים בתחום האוכל הן סדנאות ידידותיות מאד וקלות לתפעול.

מה לומדים בקורס בישול?


כאמור, קורס בישול הוא קורס קל יחסית ואינו דורש ידע קודם או ניסיון. במהלך הקורס התלמידים נחשפים לכל הסודות בעולם האוכל ולומדים אך לשלב טעמים, אך לעבוד עם כלי מטבח שונים והמודרניים ועוד. כמובן, שיש קורסים שיותר מתאימים לחובבנים או למתחילים וכלן, תוכן הקורס יהיה מותאם  לקהל זה והלימודים בקורס כזה יהיו לימודים בסיסים. בנוסף, יש קורסים שמתאימים יותר לאנשים עם ניסיון המעוניינים לעשות קרירה וחשיבה לעתיד. קורסים באופי כזה יכללו תוכן המותאם לאנשים עם ניסיון ופחות יתמקד בבסיס של תחום האוכל.

תוכן הקורס מתחלק לפי סוג הקורס, כלומר, אם תלמיד לומד קונדיטוריה הוא ילמד לאפות, מידות להכנת קינוחים, שילובים של חם וקר ועוד. אם התלמיד מחליט ללמוד בישול אז תוכן הקורס יותר יתמקד בתבלינים, בישול ארוך, בישול בכמויות גדולות ועוד.
בסופו של דבר כל קורס בבישול מתמקד בדבר אחד חשוב והוא פיתוח החוש היצירתי והיחס לאוכל.

לאיזה קהל מתאים קורס בישול?

קרוס בתחום האוכל הוא קורס המתאים לכל אדם וכמעט בכל גיל. כל אדם שאוהב לבשל או לאכול יכול להירשם לקורס ולהתחיל ללמוד אך לבשל בצורה שהוא עוד לא הכיר. היום ניתן לראות גברים ונשים בכל הגילאים ובכל שלב בחיים מגיעים ללמוד. חלק מהאנשים מעדיפים ללמוד בישול כתחביב או פינוק למשפחה והאורחים המגיעים להתארח. חלק אחר מהתלמידים חושבים על העתיד ולוקחים קורס זה על מנת לפתח קרירה או לפתוח עסק משלהם.

איפה ניתן ללמוד ?

היום ניתן למצוא מגוון עצום של מוסדות לימוד בתחום הבישול בכל חלקי הארץ כאשר בית הספר המוכר ביותר הוא בית ספר של דן גורמה ביום בתל אביב או בחיפה. מוסדות החינוך השונים מציעים מחירים מגוונים, תוכן מגוון ובסיום הקורס קבלת תעודת אסמכתא לסיום לימודים מקצועיים בתחום האוכל והקולינריה.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
חוץ לארץ מעבר לחלון
בואו לגלות את סודות האוכל בסדנאות הבישול