אתר תדמית – מה זה אומר?

829 צפיות

רוב האנשים שמעוניינים בבנייה של אתר אינטרנט מתקשים לקבל החלטה מהו סוג האתר המתאים להם. בין סוגי האתרים השונים המוצעים להם ניתן למצוא אתר אינטרנט תדמיתי, פורטל, חנות מקוונת ועוד. לכן, הדבר הראשון שכל בעל עסק (או אדם פרטי) צריך לעשות וזאת טרם השכרת שירותיהם של מומחים בתחום בניית אתרי אינטרנט הוא לברר מהו סוג האתר שמתאים לצרכיו.

 

אתר תדמיתי לעסקים

אתר תדמית נחוץ לכל עסק וחברה. למעשה, כרטיס הביקור של כל עסק באינטרנט הוא האתר התדמיתי שלו. אם יש לכם עסק בינוני, קטן או גדול חשוב שתפנו אל חברה לבניית אתרים שמומחית בתחום בניית אתרים תדמיתיים לעסקים וחברות. חברה זו תבנה עבורכם אתר אינטרנט המותאם באופן מלא לחזון של החברה שלכם, לתחום בו העסק שלכם מתמקד, לסלוגן שמייצג את החברה ותתאים לו את הצבעים הקיימים בלוגו של החברה (לא מחייב). אתר תדמית הוא אותו האתר שיעניק לכל אחד שיכנס אליו מידע אודות החברה, חזונה, הניסיון שלה והשירותים/מוצרים אותם היא מספקת ללקוחותיה. אתר אינטרנט תדמיתי הינו בדרך כלל אתר דינאמי וזאת כיוון שכל בעל עסק מעוניין להוסיף לו תכנים מעניינים, קבצי וידיאו, אודיו ולעדכן אותו לעיתים קרובות.

 

בונים אתר תדמיתי – נקודות חשובות

  • דומיין – רכישת שם מתחם (דומיין)
  • אחסון אתר – כאן הפרמטרים החשובים בעת בחירת חבילת אחסון יהיו הנפח של שטח האחסון, הנפח של התעבורה.
  • שרת– תמיד יש לוודא שאותה חברה בה אתם בוחרים לאחסון אתרים מציעה לכם שרת בישראל או בחו”ל (תלוי בקהל היעד שלכם), שרת שזמין כל הזמן, שירות השגחה על השרת, אבטחתו וגיבוי אוטומטי של כל מה שנמצא על השרת.
  • דואר אלקטרוני – חשוב שבאתר אינטרנט התדמיתי שלכם תהיה לכם אפשרות לפתוח כמות מסויימת של תיבות דואר אלקטרוני ושמערכת הדואר האלקטרוני שהחברה תתקין לכם תתמוך בתוכנות דואר שונות.
  • תמיכה – שתהיה תמיכה למסדי נתונים שונים המשויכים לאתר, קבצים מסוגים שונים ושפות תכנות שונות.
  • עיצוב – שהחברה תהיה אחראית על כל הקשור אל עיצוב האתר (תבניתי או בהתאמה אישית) ושתאשר כל החלטה עם הלקוח.

 

לסיכום, אתר תדמית הינו אתר שמייצג אתכם (את העסק שלכם) ולכן חשוב לבחור בחברה שמומחית בבניית אתרי תדמית לבעל עסקים ותבנה עבורכם אתר אינטרנט שירשים כל אחד שיבקר בו. בנוסף, תמיד חשוב לוודא שבוחרים שירות אחסון אתרים מחברה אמינה שיכולה להבטיח שרת שזמין 99 אחוזים מהזמן ושאתם בוחרים במקדם אתרים שידאג לכך שאתר התדמית שלכם יופיע במקומות אידיאליים בתוצאות החיפוש של גוגל. בהצלחה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בדק בית – למה להוציא כסף
אתר תדמית – מה זה אומר?