ארוחות ערב משפחתיות

2558 צפיות

שעת ערב מוקדמת או מאוחרת, הילדים כבר אחרי “מסדר” מקלחות וזה הזמן לקיומה של ארוחת הערב המשפחתית. בשורות שלפניכם, תוכלו למצוא את כל היתרונות הנלווים לארוחת הערב המשפחתית.

ארוחת הערב המשפחתית, מאפשרת לכל אחד ואחת מבני המשפחה להתענג על זמן איכות עם האנשים האהובים עליו יותר מכל. בחלק גדול המקרים, ארוחת הערב המשפחתית היא ההזדמנות היחידה העומדת לרשות ראשי המשפחה להסב סביב שולחן אחד את כל בני המשפחה ומכאן חשיבותה בכל הנוגע לגיבוש החוויה המשפחתית בימי חול ושגרה. ארוחת ערב משפחתית מהווה פרק זמן אידיאלי עבור בני המשפחה להתעדכן בנעשה עם כל אחד ואחת מהם במהלך היום, כאשר תפריט הארוחה יכול להיות מבוסס על המאכלים האהובים על בני המשפחה. לצורך בניית התפריט היומי לארוחות הערב המשפחתיות, תוכלו להיעזר בעשרות מתכונים קלים ומהירים להכנה שתוך מספר דקות יאפשרו גם לכם להתענג גם מהחוויה המשפחתית וגם ממעדנים טעימים וקלים להכנה.

תוספת בריאות בכל צלחת

ארוחת הערב אותה אנו מקיימים בשעות שלפני שנת הלילה, חייבת לספק לגופינו את האנרגיה הנדרשת לצורך שינה נעימה, מספקת ואיכותית יותר, וזאת הסיבה שלתפריט ארוחת הערב מומלץ להוסיף כמה שיותר רכיבים תזונתיים אשר אינם מכבידים על מערכת העיכול, ומנגד, להימנע מסוכרים ופחמימות ריקות העלולים לייצר תחושת רעב לאחר מספר שעות. ברשימת הרכיבים התזונתיים הראויים לאורחת הערב תוכלו למצוא את הפחמימות המורכבות כגון: פסטה, אורז, קינואה, דגנים מלאים וכדומה. הפחמימות המורכבות מסייעות לתחושת שובע לאורך זמן ואף מסייעות לשינה בריאה ומספקת יותר. כמו כן, מומלץ לשלב בתפריט הארוחה מוצרי חלבון (גבינות, ביצים, דגים וכו). מוצרים אלו מסייעים גם לתחושת שובע וגם לבניית רקמות שריר. כמובן שהמרכיב החובה בכל ארוחת ערב כולל ירקות בכל הצבעים אותם תוכלו לשלב בסלטים טריים, פשטידות, קישים או מרקים.

ארוחת ערב סדירה ויומיומית עם בני המשפחה תורמת רבות גם לדינאמיקה הנוצרת בין בני המשפחה וגם לסיגול הרגלי אכילה בריאים עבור כל אחד ואחת מבני המשפחה. הפקדה יתרה על רכיבים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים תאפשר לכם ההורים לפתח מודעות בקרב ילדיכם בכל הנוגע למאכלים אותם הם צורכים לאורך היום. בנוסף, תוכלו להסתייע בילדיכם לצורך הכנתה של ארוחת הערב או לצרכי סידור השולחן ופינויו לאחר הארוחה. כיום, תוכלו למצוא עשרות מתכונים קלים להכנת הארוחה בעזרת ילדיכם ובכך לייצר חוויה משפחתית נוספת המקרבת בין בני המשפחה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
משלוחי פירות וירקות עד הבית באזור המרכז והשרון
ארוחות ערב משפחתיות