אפליקציה לשעות עבודה – כל היתרונות באפליקציה אחת!

927 צפיות

לאורך השנים התחיל תהליך התמקצעות בתחומים שונים, ביניהם תחום התעסוקה. התמקצעות זו הובילה לפרודוקטיביות ותוצאות מדוייקות וטובות יותר. אם בעבר הלא רחוק, מנהל לא ידע מה היכן ממוקמים סוכני המכירות ועובדי השטח של החברה בכל רגע נתון, כיום קיימת אפליקציה אחת שפותרת את התעלומה, אפליקציה לשעות עבודה. אפליקציה זו משלבת דיווח נוכחות, ומיקום מדוייק במפה GPS.

 

החתמת כרטיס נוכחות – OUT

בתקופה האחרונה ניתן לשמוע פעמים רבות התרעמות מצד עובדי השטח של החברה וזאת משום אפליקציה המראה בכל שלב ושלב היכן העובד ממוקם. העובדים טוענים שמדובר על אפליקציה שעוקבת אחריהם ואילו המנהלים עומדים על שלהם ולא מוותרים. הסיבה לאי הוויתור הזה, מובנת לחלוטין. המתלוננים הם עובדי החברה, כלומר אותם אנשים שהתחייבו לעבוד כמות מסויימת של שעות מדי יום וזאת תמורת שכר אותו משלמת החברה. אם עד היום לא הייתה אפשרות לוודא שעובדים אלו אכן מבצעים את עבודתם כראוי, כיום יש אפשרות לעשות זאת באמצעות אפליקציה לשעות עבודה. ההורדה של האפליקציה לסמארטפון פשוטה ומהירה, היא מאפשרת לעובדי החברה להחתים כניסה ויציאה מהעבודה באמצעות הסלולארי ולמנהלים לראות מהו המיקום של העובדים שלהם בעת החתמת הכרטיס וזאת על מנת לוודא שאין נוכלויות כלשהן בכל הקשור אל החתמת שעות העבודה של העובד. מה שנקרא הכי הוגן והכי הגון.

 

למרות שרוב מקומות העבודה משתמשים באפליקציה זו לעובדי השטח של החברה, לאחרונה עסקים מסויימים החליטו לאפשר גם לעובדי המשרד להחתים נוכחות ולדווח על ימי חופש או ימי מחלה באמצעות האפליקציה. הסיבות לכך הן הדיוק והניידות של האפליקציה. עובד יכול לעדכן את הסיבה בגינה היא איחר או ביצע נפקדות מיום עבודה בזמן אמת, דבר שמאפשר עדכון ברור ומדויק שנכנס אוטומטי לדו”ח הנוכחות החודשי של העובד המשמש לשם חישוב שכר. אם בעבר ברוב מקומות העבודה דרשו מעובדיהם החתמת כרטיס נוכחות מכאני או דיגיטלי, היום ניתן לבצע את כל פעולות דיווח הנוכחות באמצעות הסמארטפון.

 

האפליקציה החדשנית מתאימה למערכת ההפעלה של האנדרואיד ולמערכת ההפעלה של IOS (אייפון). השימוש באפליקציה ידידותי למשתמש, שכן כל מה שעובד החברה צריך לעשות הוא ללחוץ על הסמל של האפליקציה, ללחוץ על כפתור דיווח כניסה, יציאה, חופש או מחלה וזהו. התוכנה תאפשר לראות בדיווח את המיקום שבו היה העובד כאשר הוא ביצע את הרישום, האפליקציה עובדת בסנכרון עם מערכת הדיווח וניתן להפיק את כל הדו”חות הנדרשים למנהלי החברה ולמחלקת שכר. בהצלחה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בוחרים הרצאות מרתקות
אפליקציה לשעות עבודה – כל היתרונות באפליקציה אחת!